wtorek, 18 marca 2014

"Siły ciemności"- Nora Roberts

Autor: Nora Roberts
Tytuł: Siły ciemności
Liczba stron: 440
Data wydania: 11 marca 2014 r.
Format: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Czasami książkę danego autora można brać w ciemno, zwłaszcza gdy go znamy. Mam tak nas przykład właśnie w przypadku Nory Roberts. Nie trafiłam jeszcze na taką, która by mi się nie podobała. No ale zawsze musi być ten pierwszy raz.
I padło na "Siły ciemności". Co do warsztatu pisarskiego, stylistyki nic nie mam, a nawet podoba mi się. No gdyby było inaczej to bym odłożyła tę książkę.
Nora Roberts słynie z romansów, a pod pseudonimem J.D Rob pisze też kryminały.  A "Siły ciemności" są inne. To książka o magii i czarownicach. Zupełnie nie mój styl. I pewnie gdyby nie wątek miłosny i autorka to nie przeczytałabym jej.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz