wtorek, 4 marca 2014

"Zasypianie"- Piotr Cielecki

Autor: Piotr Cielecki
Tytuł: Zasypianie
Liczba stron: 320
Data wydania: 13 luty 2014 r.
Format: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Pierwsze o czym chciałabym napisać to szata graficzna. Twarda oprawa, ciekawa i ładna okładka- przystojny mężczyzna. Bardzo mi się podobała.
I tu koniec zachwytów. Spodziewałam się czegoś innego. Głównego bohatera kreowano na sympatycznego mężczyznę. Na tylnej stronie obwoluty pisze, że Piotr jest miły i dowcipny, chociaż seksoholik. Ja powiedziałabym, że wcale nie jest dowcipny a cyniczny. Nie lubię mężczyzn jego typu. Nie podoba mi się jak traktował kobiety. Może i miał problemy z seksem i uczuciami, ale czy wszystkie partnerki musiał traktować jak, przepraszam, dziwki? Obracał się w dziwnym towarzystwie, oprócz wyżej wspomnianego nałogu nie stronił też od alkoholu i narkotyków, za to miał talent do wpadania w kłopoty i robienia sobie krzywdy. Miał też wiele kobiet, to one między innymi wpędzały go w kłopoty.
Nie podobał mi się język- mocno wulgarny, chociaż na szczęście jestem w stanie go znieść, nie lubię tylko gdy używa się za wielu przekleństw.
Najsympatyczniejszą osobą z tej książki była babcia Piotra. Szkoda, że akurat o niej mało wspominano.

1 komentarz:

  1. hmm ciekawa recenzja. Mogłaś napisać więcej o samym bohaterze, gdzie mieszka, czym sie zajmuje itp. By przybliżyć takim osobom jak ja, czy warto przeczytać tę pozycję i już na wstępie poznać bohatera :)
    Pozdrawiam Ciepło i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń