wtorek, 24 czerwca 2014

"Głowa anioła"- Hanna Cygler

Autor: Hanna Cygler
Tytuł: Głowa anioła
Liczba stron: 296
Data wydania: 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

To nie pierwsza książka Hanny Cygler, którą przeczytałam. Pierwszy był "Kolor bursztynu", który mnie zachwycił, potem "W cudzym domu", co mi się podobała. Przeczytałam jeszcze "Bratnie dusze" i "Grecką mozaikę". No i teraz "Głowę anioła". Te ostatnie książki nudziły mnie. Za dużo się dzieje, ciągle przeskakuje się z tematu na temat. Nie lubię tego.
Bohaterką recenzowanej dziś przeze mnie książki jest Julia, młoda kobieta mieszkająca za granicą. Traf chce, że dostaje ciekawą propozycję zawodową i postanawia na jakiś czas powrócić do rodzinnego miasteczka. Tam spotyka znajomych i odżywają wspomnienia. Te miłe i te smutne.
Pracując przy renowacji urokliwego pałacu poznaje przystojnego Aleksandra, który potrafi wywołać w nieje wiele uczuć. Początkowo go nienawidziła, potem pokochała.
Jej życie uczuciowe to oddzielna sprawa. Kocha jednego, myśli o drugim, a we wspomnieniach pojawia się jej przedwcześnie zmarły, choć o 30 lat starszy mąż.
To książka łącząca wiele wątków sensacyjny, miłosny, związany ze sztuką.
Kogo wybierze Julia? Czy przyjaciele z dawnych lat bardzo się zmienili? A może są tacy sami jak wcześniej?
Podoba mi się okładka. Podczas czytania zdarzało mi zamknąć książkę i zerkać na okładkę.

3 komentarze:

  1. Chcę zapoznać się z twórczością tej Autorki i być może zacznę właśnie od tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę, by było to coś dla mnie ; )

    OdpowiedzUsuń