poniedziałek, 5 stycznia 2015

"Patrz na mnie"- Jessica Treadway

Autor: Jessica Treadway
Tytuł: Patrz na mnie
Liczba stron: 448
Data wydania: 20 listopada 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Czy czasami macie wrażenie, że lepiej by było przeczytać coś w innym terminie? Ja, przyznam się- czasami coś takiego odczuwam. W ostatnim czasie takie wrażenie dotyczyło recenzowanej pozycji Jessici Treadway i jeszcze jednej książki, której recenzja na blogu pojawi się w najbliższym czasie.
"Patrz na mnie" to kolejna książka z serii "Kobieca strona thrillera". Niestety, jak do tej pory- najgorsza. Przeczytałam ją właściwie tylko dlatego by wiedzieć jak się skończy. Myślałam też, że sytuacja się zmieni i nudny był tylko początek. Tak się jednak nie stało, dalej było minimalnie ciekawiej.
Książka opowiada o trudnym dochodzeniu do prawdy Hanny, kobiety, która wiele przeszła. Pewnego dnia jej mąż zostaje zamordowany z zimną krwią, a ona sama- mocno pobita. O ten czyn policja oskarża jej chłopaka jej córki i samą Dawn... Czy to prawda? Czy ona mogła to zrobić? A może naiwna dziewczyna została przez kogoś wrobiona? Sprawy nie ułatwia fakt, że Hanna po przeżyciach tragicznej nocy nic z niej nie pamięta i nie może zeznawać.
Ta książka to też świadectwo z miłości matki do córek.
Na początku recenzji pisałam, że trochę żałuję, że nie przeczytałam jej w innym terminie. Tak, to prawda. Teraz podczas lektury miałam przed oczami sprawę, która nie tak dawno wstrząsnęła opinią publiczną ( i nie tylko). "Patrz na mnie" przypomina mi, że w mojej okolicy również miało miejsce podobne zdarzenie. Otóż w grudniu, dokładniej 12, Kamil N. mieszkający w Rakowiskach obok Białej Podlaskiej (w moich okolicach) brutalnie zamordował swoich rodziców. Pomagała mu w tym jego dziewczyna, Zuzanna M. Swego czasu sprawa szeroko odbiła się echem w opinii publicznej, poszukując sensacji dotarto do faktu, że Zuzanna publikowała wiersze pod pseudonimem Maria Goniewicz, i nawet własnymi środkami wydała swój tomik poezji pt "33". Nie dziwię się, że sprawa wszystkimi wzburzyła bo jakim trzeba być człowiekiem by zabić rodziców? Podobno powodem popełnienia tego bestialskiego czynu był fakt, że rodzice Kamila nie akceptowali Zuzanny bo uważali, że dziewczyna ma na niego zły wpływ... Rzeczywiście, nie miała....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz