sobota, 17 stycznia 2015

"Ranczo 2"- Robert Brutter, Jerzy Niemczuk

Autor: Robert Brutter, Jerzy Niemczuk
Tytuł: Ranczo 2
Liczba stron: 544
Data wydania: 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Muszę się Wam do czegoś przyznać. Słyszę głosy... Dla wielu na pewno byłby to powód do kontaktu z lekarzem, dla mnie jednak nie ma powodu do niepokoju. Zapytacie: czyje głosy słyszę? Odpowiedź jest prosta: elity polskiej telewizji. Dialogi "czytam" głosami odtwórców serialowych bohaterów.
"Ranczo" to kultowy serial wyświetlany przez program pierwszy Telewizji Polskiej. Swego czasu miliony polaków zasiadało przed telewizorem by śledzić losy mieszkańców małej wsi Wilkowyje (serial ma kilkumilionową oglądalność). W jednym miejscu zgromadzono najlepszych aktorów, jeśli w jakiejś produkcji pojawią się Artur Barciś, Cezary Żak, Jacek Kawalec, Dorota Chotecka to film na pewno zasługuje na obejrzenie.
Cieszę się, że mogłam przeczytać tę książkę. Za mną lektura pierwszej części, podobało mi się więc logicznym wydaje się fakt, że z przyjemnością sięgam po kontynuację.
Niektórzy mogą powiedzieć, że bezcelowe jest czytanie książki, która powstała na podstawie scenariusza, czegoś co oglądaliśmy. Moje zdanie jest takie: co kto lubi.
Lubię takie książki. Pełne humoru, czyta się je szybko i przyjemnie. Dobra pozycja by się zrelaksować.
Podoba mi się również okładka: naprawdę wygląda tak jak na zdjęciu powyżej, a może nawet i lepiej. Piękne nasycenie kolorów, wypukłe litery, spójna całość.
Innymi słowy: polecam, warto sięgnąć po tę książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz