czwartek, 14 maja 2015

"Kuchnia wagi lekkiej"- Beata Woźniak

Autor: Beata Woźniak
Tytuł: Kuchnia wagi lekkiej
Liczba stron: 128
Data wydania: 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk

Po tej książce spodziewałam się wiele. Jako osoba z nadwagą (delikatnie powiedziane) wciąż poszukuję nowych, ale zdrowych przepisów na potrawy z niską zawartością tłuszczu.
Czy ta pozycja pomoże w zrzuceniu zbędnych kilogramów? Nie wydaje mi się. Mimo, że znajdziemy w niej wiele pomysłów na posiłki to nie dość, że są znane to jeszcze niektóre nie są takie znów dietetyczne (na przykład sałatka jarzynowa w której majonez zastąpiono jogurtem, ograniczono tylko trochę kalorie, a przynajmniej tak mi się wydaje). Zapytam też: uważacie, że sos z mąki i mleka oraz soli jest dobrym pomysłem dla osób na diecie? Zawsze słyszałam, że należy wystrzegać się wszelkich sosów.
Chciałabym też powiedzieć, że to nie tak, że ja uznaję, że książka jest zła i wprowadza w błąd. Po prostu niektóre przepisy są oczywiste, takie, które każdy zna. Ale są też takie, które na pewno wykorzystam.
"Kuchnia wagi lekkiej" to pozycja bardzo ładnie wydana, a twarda oprawa i przyjemny w dotyku papier sprawiają, że chce się ją wziąć w ręce. Jest kolorowa.
Przydatne są też tabele kalorii umieszczone na końcu książki.
Do kupna tej pozycji powinna zachęcić cena: na stronie wydawnictwa można zakupić ją za 12.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz