poniedziałek, 11 maja 2015

"Sprzedana"-Sophie Hayes

Autor: Sophie Hayes
Tytuł: Sprzedana
Liczba stron: 320
Data wydania: 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber

Wydawnictwo Amber jest jednym z moich ulubionych wydawnictw. Wydają bardzo ciekawe książki i serie wydawnicze. Jedną z nich jest seria "Moje historie". Obiecałam sobie, że przeczytam wszystko, co się do tej pory w niej ukazało. Skutecznie dążę do osiągnięcia tego celu. To moje początki, "Skrzywdzona" to druga książka, którą przeczytałam.
Jest to dosyć ciekawa pozycja. Spodziewałam się czegoś innego, bardzo mocno nasyconego emocjami. Te oczywiście są, ale powiedziałabym, że mocno stonowane. Dowiadujemy się, co czują osoby, które zetknęły się bezpośrednio ze sprzedażą osób. Chodzi zarówno o sprzedaną dziewczynę, jak i jej rodzinę, bliskich. Historia Sophie jest bardzo ciekawa. Nam, czytelnikom może wydawać się dziwne, że Sophie nie protestowała gdy podczas podróży do Włoch jej chłopak Kas kazał jej pracować jako prostytutka na ulicy. Znęcał się nad nią fizycznie. Zaszczutej dziewczynie dużo czasu zajęło poproszenie o pomoc, do tego stopnia była psychicznie zależna od swojego oprawcy.
"Sprzedana" to książka pisana na faktach, Sophie założyła fundację, prowadzi wykłady na temat handlu ludźmi. Historia jej życia wzrusza. Nie mówię tu tylko o sprzedaży, ale też o stosunkach rodzinnych z ojcem oraz miłościach jej życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz