poniedziałek, 4 maja 2015

"Czysta radość"- Danielle Steel

Autor: Danielle Steel
Tytuł: Czysta radość
Liczba stron: 160
Data wydania: 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Amber

Któż by pomyślał, że o posiadaniu psów można napisać ciekawą książkę. Zwykle po takie pozycje sięgają osoby, które chcą się dowiedzieć, jak pielęgnować psa, ile dawać mu jeść, słowem, pożyteczne informacje mające ułatwić życie z pupilem.
"Czysta radość" od początku jest inna, od razu uwagę zwraca autor: Danielle Steel to poczytna autorka książek z zakresu literatury kobiecej. Pisze głównie romanse, ale znajdziemy też takie z wątkiem kryminalnym czy historycznym. Lubię jej książki.
Odrobinę zastanawiałam się czy opowieść o psach mi się spodoba, bowiem ja psa- pupila nie mam, za to uwielbiam koty. Po przeczytaniu kilku pierwszych stron już wiedziałam, że obawy były niepotrzebne. Danielle Steel z lekkością opisuje swoje życie z psami, których miała naprawdę wiele. Widać, że kocha zwierzęta, w jej domu można znaleźć różne rasy, najbardziej związana jest z Minnie. Psów w domu bywało 11, co razem z dziewiątką dzieci Danielle daje mały rozgardiasz.
Książka to nie tylko opowieść, to również poradnik, jak postępować z psami.
Najbardziej podobały mi się wspomnienia Danielle o dawaniu zwierząt w prezencie. Jej się udało, odwaga została nagrodzona, a obdarowani zadowoleni. Zaakcentować należy, że dawanie żywego zwierzęcia w jako podarunek powinno być przemyślane bo nie jest to zabawka, ale też obowiązek Wiele też się słyszy o nagannym porzucaniu psów w lesie czy gdzieś indziej bo po prostu się znudził.
Książka jest ładnie wydana, twarda oprawa nadaje jej wyglądu eleganckiego. Mały format sprawia, że bez problemu można ją wrzucić do torebki bez obaw o zniszczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz