środa, 28 grudnia 2016

"Niemy strach"- Graham Masterton

Autor: Graham Masterton
Tytuł: Niemy strach
Liczba stron: 240
Data wydania: 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Replika
Źródło: egzemplarz recenzencki


Po dłuższym czasie powróciłam do powieści Grahama Mastertona. Moje wspomnienia związane z tym autorem były dobre, czy tak pozostanie?
Graham Masterton to znany na całym świecie pisarz, spod którego pióra wychodzą między innymi kryminały, powieści grozy i poradniki o seksie (ja akurat przeczytałam "Panikę" i jeden z poradników). Czasem gdy przeczytam wcześniej opis na odwrocie książki rozczarowuję się. Po nim wiele sobie obiecywałam... Może nie było nudno, ale... inaczej. Przede wszystkim spodziewałam się wartkiej akcji, śledztw, a tymczasem dowiaduję się o pracy specjalisty czytania z ruchu warg.
Nie neguję, jest to ciekawe, ale po Mastertonie spodziewałam się czegoś więcej.
Wszystko rekompensuje koniec- to co ma miejsce na ostatnich stronach zapiera na chwilę dech, mocno zaskakuje.
Praca Holly jest ciekawa. Mimo, że kobieta nie słyszy- swoją niedoskonałość przekształciła w atut. Pomaga policji, dzieciom. Dba nie stała się im krzywda, stara się zapobiegać złu. Czasem jej pomoc okazuje się nieoceniona.
Nie zrażam się, idę dalej. Na pewno sięgnę po inne powieści tego autora. Ciągnie mnie do nich niewidzialna siła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz