poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie ;-)

Na początku chciałabym życzyć wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym 2013 roku.
Wspaniałych lektur,rewelacyjnych nowości,dużo czasu na czytanie i dużo pieniędzy (aby potem je wydać  na książki).

A teraz takie małe podsumowanie.
- W 2012 roku przeczytałam 76 książek. Uważam to za duży sukces ponieważ nie miałam zbyt dużkk czasu na czytanie, zwłaszcza w pierwszym półroczu.
- Obroniłam się i zostałam magistrem informacji naukowej i bibliotekoznawstwa
- Byłam na stażu w Barwnej Bibliotece Multimedialnej i w Informatorium w Miejskiej ibliotece Publicznej w Białej Podlaskiej.
Spędzony tam czas wspominam bardzo miło, szkoda, że nie ma wolnych etatów. Nauczyłam się bardzo dużo, a poza tym byłam w miejscu gdzie są książki (które kocham). Musiałam się bardzo pilnować, żeby ciągle nie znosić nowych książek do czytania).

Przeczytałam bardzo dużo ciekawych książek, gdyby ktoś kazał mi wybrać najlepszą książkę, którą przeczytałam w 2012 roku nie potrafiłabym wskazać na jedną. Bardzo podobała mi się "Kamienica przy Kruczej" Marii Ulatowskiej, "Smaki życia" Stacey Ballis, "Zalotnice i wiedźmy" Joanny Miszczuk, "Póki pies nas nie rozłączy" Romualda Pawlaka i jeszcze kilka innych.
W mój gust natomiast nie trafiła jak dotąd "Dzidzia" Sylwii Chutnik, "Zakazana żona" Vereny Vermuth i "Białe zęby" Zadie Smith

1 komentarz:

  1. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń