niedziela, 7 września 2014

"Mniejsza połowa"- Dominika Stec

Autor: Dominika Stec
Tytuł: Mniejsza połowa
Liczba stron: 408
Data wydania 14 sierpnia 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Jeszcze przed lekturą znalazłam opinię o tej książce na blogu "Przegląd Czytelniczy" Nie była to zbyt pochlebna opinia, autorce nie spodobała się książka. Byłam ciekawa jakie ja będę miała odczucia po jej przeczytaniu.
Teraz już wiem, są odrobinę inne. Ot, zwykła książka, którą się po prostu przeczyta i zapomni.
Bohaterki to siostry bliźniaczki- Maja i Julia. Czas akcji- PRL, a ja akurat takie klimaty lubię (oczywiście o ile coś mnie zaciekawi, bo sam czas to nie wszystko). Historia opowiada o zaginięciu Mai.
To nie tak, że nic mi się w tej książce nie podobało. Jak już wspomniałam- miło czytało się o PRL, o tym jak to było te kilkadziesiąt lat temu czy wątek dzieciństwa Romka- oj, ten to chyba najbardziej do mnie trafił.
Warto wspomnieć o okładce, Ładna, nie przeładowana obrazami. Patrząc na nią można powiedzieć, że przypomina plakat filmowy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz