sobota, 6 września 2014

"Skarbczyk dwulatka. Zbiór opowiadań, bajek i rymowanek"

Tytuł: Skarbczyk dwulatka
Liczba stron: 93
Data wydania: 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk

Miło mi poinformować, że rozpoczęłam współpracę z nowym wydawnictwem. Jest to wydawnictwo wydające głównie literaturę dla dzieci i książki kucharskie. Dziś mam przyjemność przedstawić dwie książki, które zostały przesłane mi do recenzji.
Pierwszą będzie "Skarbczyk dwulatka". Z całym przekonaniem mogę polecić tę książkę. Jest przepięknie wydana, w twardej oprawie. Znajdziemy w niej, jak tytuł mówi różne formy twórczości dla dzieci. Są klasyczne baśnie, wierszyki i bajki.
Dostrzegam w niej bardzo wiele zalet: ja, już dawno nie dziecko zachwyciłam się tym wydaniem. Piękne ilustracje, duży druk  (nareszcie babcie i dziadkowie nie będą mieli problemu z przeczytaniem), przyjemny w dotyku papier i ten zapach nowości.
Bardzo dużym atutem jest cena. Książka ma blisko 100 stron, a na stronie Wydawnictwa Olesiejuk można zakupić ją za 16,99zł/ w Merlinie za 17 zł, a w księgarni internetowej Gandalf... za 14.40 zł.
Jest wiele plusów, jest też coś, czego nie nazwę minusem, ale maleńką wadą. Moja siostrzenica bardzo lubi czytać więc usiedzi i posłucha dłuższej bajki, ale wiem, że nie wszystkie dzieci tak mają.
Warto mieć tę pozycję w biblioteczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz