poniedziałek, 8 września 2014

"O krok za daleko"- Tina Seskis

Autor: Tina Seskis
Tytuł: O krok za daleko
Liczba stron: 400
Data wydania: 2 września 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Zapowiadało się świetnie. Pewnego dnia kobieta rodzi zamiast jednej córki- bliźniaczki. Mimo wielkiego zdziwienia udaje jej się sprostać zadaniu. Jednak dziewczynki nie czują wobec siebie siostrzanej bliźniaczej, niemal telepatycznej więzi, jak to często bywa w takich przypadkach. Myślę, że podświadomie czują, że jedna była chciana i wyczekiwana, druga- nie.
Emily dokładnie wie, jak to jest pozostawić rodzinę i odejść. Początkowo (jak zwykle książki do recenzji wybieram po przeczytaniu jednego, dwóch zdań by nie psuć sobie niespodzianki) myślłam, że ten tytułowy "krok za daleko" będzie dotyczył zdrady.
Co popchnęło Emily do takiego radykalnego czynu? Przecież miała wszystko: dom, kochającego męża, cudownego synka. Czy jej zniknięcie jest związane z siostrą bliźniaczką? A może ma już dość życia? Mówi się, że nasza bohaterka ucieka przed swoją całą rodziną, głównie przed siostrą bliźniaczką, która ma problemy natury psychologicznej (w opisie pojawia się " słowo "z zaburzeniami", ale mi takie określenie wcale się nie podoba). Warto sięgnąć po tę książkę chociażby po to by rozwiązać tę zagadkę.
Mam problem. Nastawię się na konkretny typ literatury, a potem trudno mi się pogodzić z jakimkolwiek odstępstwem. Myślałam o wyciskaczu łez, a tu co innego- ciekawa książka sensacyjna.
I słowo o okładce: jest taka tajemnicza, delikatna, po prostu mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz