niedziela, 17 listopada 2013

"Gdybyś mnie kochała"- Grażyna Jeromin- Gałuszka

Autor: Grażyna Jeeromin- Gałuszka
Tytuł: Gdybyś mnie kochała
Liczba stron: 344
Data wydania: 5 listopada 2013 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Każdemu należy się druga szansa. Zdarzyło mi przeczytać jedną książkę tej autorki a dokładniej mówiąc tę pt "Magnolia". Oględnie mówiąc nie byłam zadowolona, a czas poświęcony na jej przeczytanie uznałam za stracony. Postanowiłam jednak jeszcze raz podejść do twórczości Grażyny Jeromin- Gałuszki i nie żałuję. Dla mnie jest dużo lepsza, ciekawsza, ale na pewno nie idealna i nie trafi do moich ulubionych książek.
W książce są rzeczy ciekawe i takie, które mnie trochę odpychają. To, co odpycha to sposób pisania, chociaż jakby ktoś mnie zapytał to nie potrafiłabym odpowiedzieć, co dokładnie mi przeszkadza. To, co ciekawiło to akcja. Wszystko zaczyna się w momencie gdy Maksym Bromski budzi się w pokoju hotelowym obok zamordowanej kobiety, dziennikarki. Te wydarzenia sprzyjają wspomnieniom. Teraz nasz bohater jest menadżerem w koncernie samochodowym, ale każde wakacje spędzał na wsi u babci. Jego sympatię wzbudza dziewczyna z sąsiedztwa i to z nią spędzał większą część czasu.
"Gdybyś mnie kochała" to książka w której każdy znajdzie coś dla siebie: jest w niej wątek kryminalny i obyczajowy.
Mam nadzieję, że z powyższej recenzji wynika, że książkę polecam. Myślę, że warto ją przeczytać (sama jestem zaskoczona, że to piszę).

1 komentarz:

  1. Polecam tej autorki "Kobiety z Czerwonych Bagien".

    Po ten tytuł sięgnę gdyż mi odpowiada sposób pisania autorki, a i recenzję pojawiające się na temat tej książki są pozytywne.

    OdpowiedzUsuń