wtorek, 13 maja 2014

"Grace Kelly"- Wendy Leigh

Autor: Wendy Leigh
Tytuł: Grace Kelly
Liczba stron: 360
Data wydania: 6 maja 2014 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Aby biografia trafiła do mnie musi być naprawdę wyjątkowa i o kimś kogo "znam", lubię, szanuję. Także wspomnienia o Grace Kelly tylko mnie zaciekawiły, nic więcej. Przez większość książki czekałam aż się skończy, ale skoro sama wybrałam akurat tę pozycję to postanowiłam przebrnąć. Udało się, a moja "cierpliwość" w jakiś sposób została nagrodzona. Jak przez dużą część mnie nudziło, tak ostatni rozdział zmienił moje nastawienie. Z dużym zaciekawieniem czytałam o wypadku samochodowym Grace i jej śmierci. Można się domyślać jak trudną decyzję musiał podjąć jej mąż.
Grace Kelly nazywana jest amerykańską księżniczką. Młodość spędziła właśnie tam biorąc udział w kilku amerykańskich produkcjach, grając w filmach z najpopularniejszymi amerykańskimi aktorami np Clarkiem Gable'm czy Marlonem Brando. Wyszła za mąż za księcia Rainera mieszkającego w Monako. Urodziła troje dzieci.
Księżna uważana jest za osobę nieskazitelną, niemal świętą. Mówi się, że ta książka w jakimś stopniu zmieni to przekonanie zdradzając szczegóły z jej życia.
Warto też dodać, że w książce znajdziemy analizę horoskopu księżnej, analizę pisma przeprowadzoną przez grafologa, trochę o zbieraniu materiałów do biografii i zdjęcia.

1 komentarz:

  1. Hmm..książka nie dla mnie raczej, ale być może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń