piątek, 30 maja 2014

K.I.S.S- Tomasz Prusek

Autor: Tomasz Prusek
Tytuł: K.I.S.S
Liczba stron: 320
Data wydania: 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Agora

Często zdarza mi się pisać, że spodziewałam się czegoś innego. W tym wypadku jednak napiszę co innego: bałam się tej książki. Zastanawiałam się czy dla osoby w ogóle nie związanej z giełdą i ekonomią będzie zrozumiała. Była. A poza tym potrafiła wciągnąć. Z ciekawością czytałam o głównej bohaterce która starała się żyć w zgodzie z własnym sumieniem i nie poddawać się naciskom z różnych stron.
"K.I.S.S" to powieść o pieniądzach, dużych pieniądzach i o kryzysie w świecie finansów. Nie powiem, że wszystko rozumiałam o czym pisano, ale nie przeszkadzało mi to wcale. Bardziej zastanawiało mnie to, jaki będzie koniec. Nie pochwalałam też niektórych decyzji bohaterki. Dostąpiła zaszczytu, dostała propozycję pracy zagranicą, takiej o której jej współpracownikom się nie śniło, a jednak odrzuciła ją, choć wiedziała, że u niej zaczyna się źle dziać.
Bardzo podobał mi się wątek gór. Dobrze mieć miejsce, gdzie można wrócić i naładować akumulatory na dalszą pracę.

2 komentarze: