niedziela, 11 maja 2014

"Zagubione niebo"- Katarzyna Grochola

Autor: Katarzyna Grochola
Tytuł: Zagubione niebo
Liczba stron: 308
Data wydania: maj 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Na moim blogu, co zresztą widać, rzadko oszczą opowiadania czy zbiory opowiadań. Z twórczością Katarzyny Grocholi pierwszy kontakt zaliczyłam już dawno, oczywiście pierwsza książka t Nigdy w życiu". Zdarzyło mi się też czytać jej zbiorki opowiadań.
"Zagubione niebo" bardzo i się spodobało. Przy opowiadaniach jest tak, że przy większej ilości zawsze co najmniej kilka się nie spodoba. Tu tak nie było. Wszystkie przeczytałam z niesamowitym zaciekawieniem i żałowałam, że są tak krótkie. Nie przypadło i do gustu tylko jedno opowiadanie, dokładnie to pod tytułem "On jeszcze nie wie, że mnie kocha. W reszcie się zatraciłam. Cóż powiedzieć, wzruszały mnie, historie miłosne ciekawiły. Wiele opinii jest na temat twórczości pani Grocholi, ja pokusiłabym się o stwierdzenie, że ta książka jej się "udała".
Jednak zawsze można znaleźć coś, co się nie podoba. Mam zagwozdkę bo niby okładka nie jest brzydka, jednak nie wiem dlaczego do mnie nie trafia (przecież bardzo dobrze pasuje do tytułu). W środki książki też są chmury, dla mnie jednak wyglądają jak plamy.
W księgarni internetowej Wydawnictwa Literackiego można zakupić książkę z autografem autorki. Szkoda, że przy egzemplarzu recenzenckim nie dostałam takiej niespodzianki.

3 komentarze:

  1. Wypadałoby mi się w końcu wziąć za Grocholę, bo aż wstyd się przyznać, że nie czytałam ani jednej jej książki... ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki tej autorki, więc z pewnością prędzej czy później i na tę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce już co nieco ;p Myśle, że jak spotkam, to przeczytam ;]

    OdpowiedzUsuń