wtorek, 13 maja 2014

Stosik

Współczuję mojemu listonoszowi noszenia takiej ilości książek do mnie ;-)

Wczoraj przyszły trzy paczki:

- od Wydawnictwa Replika
- od Wydawnictwa Literackiego
- od Wydawnictwa Prószyński i S-ka


Od dołu:
1. "Dlaczego mleko jest białe"- Susanne Orosz, Prószyński i S-ka
2. "Sąd ostateczny"- Anna Klejzerowicz, Wydawnictwo Replika
3. "Dom pod Lutnią"- Kazimierz Orłoś, Wydawnictwo Literackie
4. "Jajko z niespodzianką"- Agnieszka Krakowiak- Kondracka, Wydawnictwo Literackie
5. "Wiśniowy dworek"- Katarzyna Michalak, Wydawnictwo Literackie
6. "W imię miłości"- Katarzyna Michalak, Wydawnictwo Literackie

3 komentarze:

  1. Czytałam 2 pierwsze z góry.
    Jajko z niespodzianką mnie interesuje tym bardziej, że czytałam sprzeczne opinie. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jajko z niespodzianką" intryguje mnie już od jakiegoś czasu i nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję przeczytać tą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich cudności <3

    OdpowiedzUsuń