piątek, 23 maja 2014

"Długie lato w Magnolii"- Grażyna Jeromin- Gałuszka

Autor: Grażyna Jeromin- Gałuszka
Tytuł: Długie lato w Magnolii
Liczba stron: 400
Data wydania: 20 maja 2014 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Z ciekawością sięgnęłam po książkę. Rok temu zrecenzowała pierwszą część, pod tytułem "Magnolia". Określiłam ją jako jedną z gorszych książek, które miałam okazję przeczytać. Zastanawiałam się, czy i druga taka będzie.
Spotkało mnie zaskoczenie i to w sensie pozytywnym. Przy "Magnolii" czekałam aż wszystko się skończy, nie trafiła do mnie książka, a wydarzenia nie wciągnęły. "Długie lato w Magnolii" jest dla mnie o wiele ciekawsze, przyjemniejsze w czytaniu choć nie idealna.
To dalsze losy bohaterów mieszkańców "Magnolii"- Czesi, Doris, Marleny, Małgosi i Tusi. W poprzednie książce wiele przeżyły, w tej jeszcze więcej. Napad, wesele, ciekawy gość w pensjonacie- słowem-dziewczyny nie mogą się nudzić.
Książka jest pełna tajemnic, w klimacie sensacyjnym chociaż nie brak i innych, wzruszających, radosnych i smutnych.
Bardzo polubiłam Tusię, rezolutną i odważną nastolatkę, która lubi mówić. To moja ulubiona bohaterka.

1 komentarz: