wtorek, 20 maja 2014

"Wiśniowy Dworek"- Katarzyna Michalak

Autor: Katarzyna Michalak
Tytuł: Wiśniowy dworek
Liczba stron: 296
Data wydania: 2012
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

Po serii "Sklepik z niespodzianką" i książce "Lata w Jagódce" wiele sobie obiecywałam po "Wiśniowym dworku". Spotkało mnie rozczarowanie. O ile polubiłam dwie bohaterki to już wątek sensacyjny nie przypadł mi do gustu i wcale nie zainteresował.
Zacznijmy od początku. Pewnego dnia Danuta wrzesień dowiaduje się, że czeka na nią wyjazd do SPA nad morzem. Tego samego dowiaduje się Danka Lucińska. Kobiety trafiają do tego samego pokoju i dowiadują się czegoś, co całkowicie zmieni ich życie.
Dla mnie książka jest trochę naciągana, jakby pisana na siłę, ma wzruszyć czytelnika i zainteresować. I rzeczywiście, na początku tak było, ale potem nastąpiła zmiana. Książka jest relacją trzech osób: Danusi, Danki i z początku tajemniczego mężczyzny. I to właśnie mi się nie podobało. Najpierw niesamowicie wciąga, potem zdradza swoje tajemnice i dalej już nie jest interesująco.
To książka pod znakiem sensacji i hakerów. Zapowiadało się świetnie, a wyszło jak wyszło. Oczywiście miejscami było ciekawie np. sam wątek tytułowego Wiśniowego Dworku czy ojca Danuty.
Bardzo lubię twórczość pani Katarzyny Michalak. Potrafi wywołać skrajne emocje, a tematyka jej książek jest bardzo różnorodna.

3 komentarze:

  1. Jak już pisałam wcześniej - książki pani Michalak chyba nie są dla mnie. Jakoś tak w ogóle nie mam ochoty po nie sięgać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sięgnąć po tę książkę ponieważ lubię bardzo książki Pani Katarzyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafię się z tą pisarką zaprzyjaźnić, dwukrotnie próbowałam i nic dobrego z tego nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń