piątek, 9 maja 2014

"Przebudzenie"- Katarzyna Zyskowska- Ignaciak

Autor: Katarzyna Zyskowska- Ignaciak
Tytuł: Przebudzenie
Liczba stron: 304
Data wydania: 2011
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Nasza Księgarnia

Bardzo miła i przyjemna w czytaniu książka. Główną bohaterką jest Zuzanna, młoda  kobieta pracująca jako dziennikarka w jednej z redakcji . Pewnego dnia jej życie zienia się. Wszystko zaczyna się od maila, który wydaje się być dziwny i wysłany przez pomyłkę. Później dowiaduje się, że otrzymała spadek od nieznanego jej mężczyzny. Ten spadek to nie byle co, kawałek ziemi na Mazurach. Wiele osób ma na to ochotę, prawda? Zuzanna po przeczytaniu ostatniej woli krewnego postanowiła się wybrać aby obejrzeć to, co otrzymała. Pozostałością po nim są też listy, które wyjaśniają losy rodziny naszej bohaterki.
Ciekawa książka. Nieprzewidywalna, szybka akcja i wciągająca. Dodatkowo pokazuje że nie zawsze wszystko jest takie na jakie wygląda, a przyjaciel może ranić czy stać się wrogiem. A zakończenie mnie zaskoczyło- czegoś takiego zupełnie się nie spodziewałam. Myślę, że może się spodobać, zwłaszcza osobom lubiącym historię i chcącym się zrelaksować, odpocząć.

3 komentarze:

  1. Mam za sobą dwie części "Upalnego lata..." tej autorki, które skradły moje serce, więc z największą przyjemnością sięgnę po inne powieści Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie książki. Przeczytam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna okładka - od razu przypomniało mi się lato ;)

    OdpowiedzUsuń