czwartek, 7 kwietnia 2016

"Art&Soul"- Brittainy C. Cherry

Autor: Brittainy C. Cherry
Tytuł: Art&Soul
Liczba stron: 392
Data wydania: 16 marca 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Filia
Źródło: egzemplarz recenzencki


Mój pokój to jednocześnie moja biblioteka. Znajdują się tam rożne książki. Swoje miejsce znalazły pozycje przeczytane, do recenzji, jak i te zakupione lub otrzymane w prezencie, czekające na swoją kolej już dłuższy czas. Poprzednią książkę Brittainy C. Cherry, "Kochając pana Danielsa" zalicza się do tej ostatniej grupy- czyli serce boli, że leży nieprzeczytana (zwłaszcza, że jest bardzo chwalona, zbiera najlepsze recenzje), ale ciągle coś przeszkadza mi w sięgnięciu po nią (coś czytaj- inna książka ;-) ).
Zdążyliście mnie już na tyle poznać, domyślacie się więc, że im książka bardziej popularna tym bardziej wydaje mi się, że książka nie jest wcale taka "super" jak się mówi (oczywiście są wyjątki). Cieszę się jednak, że bardzo często okazuje się, że moje podejście jest błędne.
Tak właśnie było z Art&Soul. Patrząc na okładkę spodziewałam się czegoś słodkiego,związanego tylko z miłością, bardziej dla młodzieży. Jeśli i Wy macie takie wrażenie- nic z tego. Recenzowana dziś przeze mnie powieść jest do wciągająca do tego stopnia, że udało mi się ją przeczytać w jeden dzień. Rzeczywiście, bohaterami są nastolatki, miejsce akcji to między innymi szkoła, ale jestem pewna, że spodoba się i dorosłym.
Levi to z pozoru zwykły nastolatek. Mało osób wie, że mimo młodego wieku w życiu przeszedł wiele. Po rozwodzie zamieszkał z matką, która, jak się okazało, jest chorobliwie zazdrosna. Nie zapomniał też o ojcu, mimo, że ten się do niego nie odzywa, nie widzieli się długi czas. Jak sprawy się ułożą gdy ojciec z synem zamieszkają razem?
Aria to sympatyczna dziewczyna. Swoje przeżywa. Mimo to idzie przez życie z podniesioną głową, walczy o swoje. Potrafi podjąć decyzję i doprowadzić do tego, by inni ją zaakceptowali.
Powieść jest naprawdę zaskakująca. Dzieje się w niej dużo, a poruszane są trudne tematy, takie, które nie powinny dotyczyć nastolatków. Niestety życie czasem decyduje za nas, za ludzi.
Czy wspólna praca nad szkolnym projektem zbliży tych dwoje? Zapraszam do lektury- gwarantuję, że będzie Wam trudno ją odłożyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz