sobota, 23 kwietnia 2016

"Pojedynek z Diabłem"- Kristina Ohlsson

Autor: Kristina Ohlsson
Tytuł: Pojedynek z Diabłem
Liczba stron: 440
Data wydania: 1 marca 2016 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Przez długi czas wzbraniałam się przed sięgnięciem po skandynawskie kryminały. Wystarczyła tylko jedna pozycja bym całkowicie przepadła, a taka literatura stała się moją ulubioną. Z czystym sercem mogę polecić powieści Kristiny Ohlsson. Odkąd przeczytałam pierwszą książkę tej autorki- a była to powieść "Wyścig z czasem"- uważnie śledzę zapowiedzi wydawnicze by nie przegapić pojawienia się nowości napisanej przez panią Ohlsson. Liczę też, że kiedyś uda mi się nadrobić braki i przeczytać wszystko, co do tej pory wydano.
"Pojedynek z Diabłem" to kontynuacja, druga i zarazem ostatnia część opowieści o tym co przeżył adwokat Martin Benner. Jeśli poprzedni tom, a dokładniej rzecz biorąc- wydarzenia w nim pisane zaskoczyły Was i wciągnęły- to gwarantuję, że "Pojedynek..." wywoła u Was jeszcze większe emocje. Książka jest niesamowicie wciągająca, interesująca, po prostu chce się czytać. Ma w sobie wszystko to, co winien posiadać dobry kryminał: zaskakujące zwroty akcji, rozwiązanie, którego nikt się nie spodziewał (no dobrze, na pewno nie ja).
Martina poznaliśmy w momencie gdy zlecono mu zajęcie się sprawą Sary Tell, nazywanej również Sarą Teksas. Początkowo wydaje mu się, że szybko upora się z nią i wróci do dawnego życia. Nie spodziewa się, że to dopiero początek, a jego czeka walka o przybraną córkę, dobre imię i nie tylko. Będzie też walczył o życie.
Czy naszemu bohaterowi uda się rozwiązać zagadkę i dowiedzieć się, kto chce mu zaszkodzić?
Czy wszystko skończy się szczęśliwie? Zachęcam do sięgnięcia po książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz