niedziela, 16 lipca 2017

"Jeden diabeł"- Katarzyna Rapczyńska- Lubieńska

Autor:  Katarzyna Rapczyńska- Lubieńska
Tytuł: Jeden diabeł
Liczba stron: 488
Data wydania: 6 lipca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Jeśli macie ochotę na opowieść, w której głównym wątkiem będzie ten dotyczący miłości- jak można zorientować się po tytule- nie ten adres.
Karolina to młoda dziewczyna. Gdy ją poznajemy zaczyna właśnie pracę. Jak mówi, spełniło się jej marzenie- ma zatrudnienie w budżetówce. Praktycznie cała książka to opowieść o jej zmaganiu się z codziennymi problemami w korporacji. Wiele osób nie wie jak wygląda taka praca.
Karolina zdradza nam wiele o tym jak to wszystko wygląda. Niczego nie upiększa. Mówi o powiązaniach międzyludzkich, o wszelkich gierkach, podchodach i podstępach firmowych.
Możecie powiedzieć- jakie to nudne... Otóż nie, przynajmniej dla mnie. Książka napisana fajnym językiem, wciągająca.
Jest też wątek miłosny, ale nie jest on wysunięty na pierwszy plan. Przewija się bardziej między wierszami, Karolina nie mówi wielu osobom o swoim uczuciu. Przyznam, że z jednej strony nie okazał się dla mnie aż tak ciekawy jak się spodziewałam, z drugiej zaś- poprowadzono go dosyć niestandardowo i to mnie zainteresowało.
Kibicowałam Karolinie by udało się jej spełnić marzenia, znaleźć pracę na wymarzonym stanowisku. Zdążyłam ją polubić..
Czy jesteście gotowi na wniknięcie do świata budżetówki i, jak pisałam wcześniej, układów i układzików (choć takie uogólnianie bywa krzywdzące, nie wszędzie bywa protekcja i układy). Ja się na to zdecydowałam i nie żałuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz