poniedziałek, 31 lipca 2017

"Mroczny las"- Virginia C. Andrews

Autor: V.C Andrews
Tytuł: Mroczny las
Liczba stron: 520
Data wydania: 13 czerwca 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Przyznam się, że byłam mocno ciekawa tek książki (i oczywiście kolejnej). Dlaczego?
W "Willow" wiele zostało wyjaśnione. Nachodziły mnie myśli- o czym jeszcze można pisać? Co się wydarzy? Obawiałam się nudy.
Nic z tego! Jeśli mam być szczera, to "Mroczny las" podobał mi się bardziej niż "Willow". W tej dziś przeze mnie recenzowanej bardzo dużo się dzieje, akcja jest  szybka.
Po burzliwym czasie wydaje się, że w życiu Willow zaczyna wychodzić słońce. Młoda dziewczyna wydaje się być pogodzona ze śmiercią ojca, brat zaczyna powoli dochodzić do siebie. Osiągnęła to, co zaplanowała- odwiedziła matkę i nawet zakochała się. Naprawdę można pomyśleć, że wszystko zostało już napisane, wszystko się wydarzyło i nie ma już na co czekać.
Na szczęście V.C Andrews jest autorką, która często zaskakuje. W tej powieści będziemy świadkami rodzącego się uczucia głównej bohaterki i Thatchera (bogatego prawnika z Palm Beach), jej nowego życia i powolnego poznawania mamy i przyrodniego brata.
Emocji będzie naprawdę wiele. Zdradzę, że książka, choć niewiele wcześniej na to wskazywało, idealnie wpisuje się w tematykę innych jej powieści (porusza tematy znane nam z serii"Kwiaty na poddaszu" czy "Rodzina Casteel".
Nie dla wszystkich to książka- niektórzy mogą być zniesmaczeni jednym z głównych wątków. Trochę żałuję tego, jak poprowadzono wątek miłosny Willow i Thatchera. Mogłam się wprawdzie tego spodziewać, ale żal i tak jest. Myślałam, że tym razem zostanę zaskoczona.
Czy polecam tę książkę? Tak, wspominałam już, że podobała mi się bardziej niż pierwsza. Czekam na kolejną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz