czwartek, 6 lipca 2017

"Zaufaj mi, Karolino"- Alina Białowąs

Autor: Alina Białowąs
Tytuł: Zaufaj mi, Karolino
Liczba stron: 288
Data wydania: 2017 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Replika
Źródło: egzemplarz recenzencki


Pierwsza książka Aliny Białowąs mocno zapadła mi w pamięć. Nie mogłam doczekać się momenty gdy na rynku wydawniczym pojawi się kontynuacja. Byłam pewna, że po raz kolejny powieść tej autorki okaże się wciągająca, że aż trudna do odłożenia. Czy rzeczywiście tak było? Zapraszam do przeczytania recenzji.
Pierwsza rzecz, o której wspomnę dotyczy osób, które nie miały jeszcze okazji przeczytać "Obudź się, Karolino". Otóż, jak zawsze zapraszam do czytania wszystkich, tak wyżej wymienioną grupę muszę odwieść od tego. Recenzja będzie zdradzać szczegóły, o których niekoniecznie chcecie wiedzieć.
Karolina, którą niektórzy zdążyli już poznać próbuje dojść do siebie po ostatnich wydarzeniach i po rozwodzie. Jej postępowanie powinno być wzorem dla wielu. O czym mówię? Nasza bohaterka w dniu ślubu została pobita. Dzięki wsparciu bliskich i hartowi ducha znalazła w sobie siłę by nie tkwić w związku bez przyszłości i nie dać sobą pomiatać. Rozwód- choć to trudne przeżycie- to lepsza opcja niż tkwienie w związku z obawy lub tylko dla dzieci.
Mimo ciekawej pierwszej części, interesującego wątku- "Zaufaj mi, Karolino" mocno mnie rozczarowało. Przez większą część powieści była mowa o jej zauroczeniu, ale niewiele sięe działo. Pojawiały się dziwne pretensje do obiektu westchnień i.. do rodziców.
Ze zwykłej ciekawości poczekam na trzeci tom przygód Karoliny. Czy będzie tak dobrze, jak poprzednim razem? A może podobnie jak teraz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz