wtorek, 28 czerwca 2016

"Lady M."- Ałbena Grabowska

Autor: Ałbena Grabowska
Tytuł: Lady M.
Liczba stron: 300
Data wydania: 27 stycznia 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Zwierciadło
Źródło: egzemplarz recenzencki (empik.com)


Jeśli chcę sięgnąć po książkę polskiej autorki, na której nigdy się nie zawiodłam, to mam kilka typów. Z twórczością Ałbeny Grabowskiej zapoznałam się niedawno, jednak wiem, że z przyjemnością będę czekać na kolejne premiery wydawnicze. Przede mną jeszcze seria "Stulecie winnych" i wiecie co? Czytając pochwalne recenzje nie mogę doczekać się momentu, kiedy ja będę mogła przeczytać tę wspaniałą i chwaloną przez wszystkich trylogię.
"Lady M." to ciekawa historia. Mimo, że na początku trudno był zorientować mi się w sytuacji, a zdarzenia oddalone w czasie o rok przeplatają się z tymi teraźniejszymi. Bohaterowie to Małgorzata i Krzysztof. Ta kobieta dokładnie wie, czego chce. Planuje życie swoje, męża, całej rodziny.
Ambicja to jej drugie imię, w momencie gdy nastają rządy nowego dyrektora widzi też szansę dla siebie.
To opowieść nietuzinkowa- prawdziwa, smutna. Szczególnie "rozłożył" mnie wątek choroby mamy Małgosi.
Drugi ciekawy wątek dotyczył miłości Krzysztofa i Małgorzaty. Z boku może wydawać się, że to para idealne, jednak tak nie jest.  Mężczyźnie brak szczerego uczucia, ma dość bycia osobą zarabiającą pieniądze, realizująca zachcianki żony. Gosia jest zupełnym przeciwieństwem jego nowej przyjaciółki- Diany.
Początkowo miałam kłopot z odnalezieniem się w akcji, nie miałam pojęcia dlaczego pewna osoba znalazła się w szpitalu psychiatrycznym.
Ałbena Grabowska wykorzystała wiedzę związaną z wyuczonym zawodem. Medycyna nie ma dla niej tajemnic, dlatego jeden z bohaterów pracuje jako wykładowca na uczelni związanej z tym kierunkiem.
W "Lady M." jest wszystko. Miłość i zdrada. Nienawiść. Rodzinne perypetie i zawodowe sprawy, które czasem mają wpływ na życie osobiste. Romans i zdrada.
Do ciebie czytelniku należy decyzja czy zechcesz przez chwilkę zostać w świecie Krzysztofa i Małgorzaty. Jeśli o mnie chodzi- to było dla mnie ciekawe doświadczenie czytelnicze.

www.empik.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz