wtorek, 24 lutego 2015

"Kiedy serce płacze"- Cindy Woodsmall

Autor: Cindy Woodsmall
Tytuł: Kiedy serce płacze
Liczba stron: 368
Data wydania: 2011
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: WAM

Ciekawość mnie zżera jak zakończyła się historia Hannah, bohaterki książki "Gddy serce płce". Tymczasem w mojej bibliotece była dostępna tylko pierwsza część trylogii. .
To pierwsza część opowieści o życiu Hannah i jej perypetii, które wzruszają  i ciekawią. Nie jest to zwykła książka. Poruszane są w niej ważne problemy społeczne i wzbudza ona bardzo duże emocje w czytelniku.
Już nie pierwszy raz spotykam się z opisem na okładce, który różni się od treści. Wiem, że ma to na celu zainteresować i skłonić kogoś do kupna, ale co jeśli tak naprawdę prawda o treści jest inna? Tu na okładce napisane jest, że chłopak opuszcza Hannah po tym jak wydarzyła się pewna tragedia. Pomyślicie o nim co najgorsze, a to, że nie wspierał swojej dziewczyny jest godne pożałowania. Tymczasem życie pokazuje, że sprawy miały się trochę inaczej: nikt przecież nie chce być zdradzany, z kimś, kto zawiódł jego zaufanie. Tragedia, która dotknęła naszą bohaterkę sprawia, że pomiędzy parą wyrasta mur.
"Kiedy serce płacze" to opowieść o miłości, pięknej i wbrew wszystkim. Hannah jest Amiszką (grupa religijna), Paul- Anglikiem. Zasady Amiszów nie pozwalają na związki z kimś spoza wspólnoty (oraz wiele innych zasad, które są restrykcyjnie postrzegane przez ludzi.
To była jedna z tych książek, które strasznie mi się podobały i które po protu muszę znaleźć. Mam nadzieję, że uda mi się to.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz