piątek, 13 lutego 2015

"Zestaw urodzinowy"- Grzegorz Kasdepke

Autor: Grzegorz Kasdepke
Tytuł: Zestaw urodzinowy
Liczba stron: 192
Data wydania:
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literatura

Muszę przyznać, że luty jest dla mnie miesiącem literatury dziecięco- młodzieżowej. Dawno nie przeczytałam tylu książek przeznaczonych dla wyżej wspomnianej grupy wiekowej. Czasami potrzebny jest oddech od wzruszeń i kryminałów.
Nie raz, nie dwa pisałam, że jestem zachwycona twórczością Grzegorza Kasdepke i mimo , że  w moim wieku, takie opowieści  czyta się dzieciom to dla tego pana zrobię wyjątek. Mam też plany co do książek dziecięcych, które posiadam: otrzymają je dzieci mojej siostry w momencie gdy dorosną do odpowiedniego wieku (na razie mają 3 latka i maluch 7 miesięcy).
"Zestaw urodzinowy" to zbiór opowiadań o przesympatycznym Kacprze, jego tacie i mamie. Jest to książka pełna humoru, wciągająca, powinna spodobać się dzieciom.
Historie były publikowane w "Świerszczyku", a my z okazji 10- lecia wydania otrzymujemy bonus: 5 nowy opowiadań.
Bardzo polubiłam Kacpra. To bardzo mądry i rezolutny chłopiec. I ciekawy świata. Zadaje pytania, stara się jak najwięcej dowiedzieć.
Bardzo sympatyczny jest również tata Kacpra. Cierpliwie uczy syna, odpowiada na pytania i opowiada z humorem o sytuacjach, w których uczestniczył jego syn.
Polecam! Warto mieć i warto przeczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz