piątek, 24 lipca 2015

"Miłość na Bali"- Tanya Valko

Autor: Tanya Valko
Tytuł: Miłość na Bali
Liczba stron: 688
Data wydania: 2 czerwca 2015 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Bardzo lubię książki pisane przez Tanyę Valko. Zarówno arabska saga jak i azjatycka bardzo przypadły mi do gustu. Jestem pełna podziwu dla autorki: w książce naprawdę dużo się dzieje! Ma to oczywiście swoje plusy, jednak ogrom wątków i wydarzeń może przytłaczać czytelnika. W "Miłości na Bali" jesteśmy świadkami romansu starszego mężczyzny z luksusową prostytutką ( i odwrotnie- wczasowiczka wiąże się z młodym mężczyzną, który przez chwilę jest jej utrzymankiem), handlu i przemytu narkotyków, zamachu terrorystycznego, miłości, zdrad i śmierci. A zapewniam, że to nie wszystko! Jest też nawiedzony dom i korupcja w więzieniach i wiele innych rzeczy. Taka mnogość tematów może zmęczyć, jednocześnie trudno oderwać się od książki. Autorka z wad uczyniła zalety, mimo, że powieść jest przewidywalna, to ten fakt mi nie przeszkadzał.
Tym razem Dorota zamieszkuje na Rajskiej Wyspie (tak nazywana jest wyspa Bali). Dzięki pomocy córki i jej teściowej ma dobrą pracę w hotelu. Jednak- jak sama mówi- przyciąga pecha toteż kilka błędnych decyzji całkowicie zmienia jej życie. Czy jest jeszcze szansa na zmianę, poukładanie wszystkiego?
Książkę przeczytałam z zapartym tchem. Jestem bardzo ciekawa czy powstanie kolejna część. Nigdzie nie ma zapowiedzi, nie wiemy czy mamy się spodziewać kolejnego tomu. Na szczęście nie zaznaczono, że to definitywny koniec, może więc można mieć nadzieję?
Polecam!

P.s. Książka Tanyi Valko pt "Arabska żona"  była jedną z pierwszych zrecenzowanych przeze mnie powieści. Jej recenzja pojawiła się na moim blogu w listopadzie 2010 roku. Jak ten czas leci!

Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz