piątek, 24 lipca 2015

"Trumna"- Arno Strobel

Autor: Arno Strobel
Tytuł:: Trumna
Liczba stron: 432
Data wydania: 432
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

O RANY!!! Od jakiegoś czasu wiem, że Arno Strobel należy do mistrzów kryminału, ale nawet po nim czegoś TAKIEGO się nie spodziewałam. To sztuka napisać książkę, która trzyma w napięciu do ostatnich stron, a po przeczytaniu targają emocje. Zresztą "Trumna" doprowadziła mnie do kolejnej nieprzespanej nocy. Znów czytałam do trzeciej i nie mogłam przestać.
Przyjrzyjmy się nieco fabule. Zostaje znaleziona martwa kobieta. Zbrodnia tym bardziej okrutna- zabójca ukrył ciało w trumnie (została żywcem pochowana). Rozpoczyna się trudne i żmudne śledztwo.
Tymczasem Eva, nasza bohaterka miewa sny, po których odczuwa fizyczny ból. Wydaje jej się, że ktoś zamyka ją w trumnie, budzi się jednak (na szczęście) w swoim łóżku. Czy to tylko sny?
Eva boi się o tym powiedzieć policji- nie chce być potraktowana jak osoba z problemami psychicznymi (bądź co bądź to wszystko jest dziwne), jednak gdy się dowiaduje, że kobieta zakopana żywcem był jej przyrodnią siostrą- zmienia zdanie.
Jakie jest rozwiązanie zagadki? Czy policji uda się ustalić, kto stoi za tymi potwornymi zbrodniami?
Z książki wyłania się tajemnica rodzinna, a zakończenia absolutnie się nie spodziewałam, po lekturze czułam się wykończona (w pozytywnym znaczeniu tego słowa).
Osoby wrażliwe powinny zastanowić się nad lekturą- autor dość szczegółowo opisuje zbrodnie.
Polecam!

Moja ocena: 10/10

1 komentarz:

  1. Niedawno sama skończyłam czytać tę książkę. Zgadzam się, jest świetna ^_^
    Jeśli masz chęć, zapoznaj się z moją recenzją :)
    http://magicznyswiatksiazki.pl/recenzja-trumna-arno-strobel/

    OdpowiedzUsuń