poniedziałek, 12 września 2016

"Kopciuszek". "Królewna Śnieżka"- książeczki dźwiękowe

Tytuł: Królewna Śnieżka
Liczba stron: 10
Data wydania: 27 czerwca 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk
Źródło: egzemplarz recenzencki

Tytuł: Kopciuszek
Liczba stron: 10
Data wydania: 27 czerwca 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Olesiejuk
Źródło: egzemplarz recenzencki













To miała być najgorsza recenzja w historii mojego blogowania. Miałam napisać, że zapowiadane dźwięki są marne i na pewno nie zainteresują dzieci.
Tak było do momentu gdy nie usiadłam do książeczek, a opierałam się jedynie na pierwszym wrażeniu. Mam nauczkę bo moja recenzja jest jak najbardziej pozytywna.
Co ja mówię... Ta pozycja jest zachwycająca! Wiem, jestem po prostu pewna, że spodoba się młodym czytelnikom, którzy po nią sięgną.
Nakładem Wydawnictwa Olesiejuk w serii "Czytaj, dotykaj, słuchaj" ukazały się dwie książeczki: "Kopciuszek" oraz "Królewna Śnieżka". To klasyczne baśnie, które zna każdy. Dlaczego więc warto zakupić te pozycje?
Po pierwsze- są w przystępnej cenie. 30 zł może wydawać się drogo, jednak uwierzcie mi- spotkałam się z jeszcze droższymi książeczkami dźwiękowymi.
Piękna kolorystyka i ciekawa treść na pewno przyciągną uwagę dziecka, a bajkowe dźwięki wypełnią czas. Pociecha na dłuższy czas zajmie się zabawą z "Kopciuszkiem" czy "Królewną Śnieżką", a rodzice znajdą chwilę na kawę i odpoczynek (albo inne przyjemne zajęcie, na które zwykle brakuje czasu).
Kolejnym plusem, dobrym rozwiązaniem jest zainstalowanie włącznika dźwięku. Pozwala to na oszczędność baterii i przy okazji sprawia, że dźwięk nie włączy się w niepożądanym momencie.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz