środa, 28 września 2016

"Niezwykła Polska Kolorowanka Incredible Poland"- kolorowanka dla dorosłych

Tytuł:  Niezwykła Polska Kolorowanka Incredible Poland
Liczba stron:
Data wydania: 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Źródło: egzemplarz recenzencki (księgarnia Tania Książka)

Kolorowanek nigdy wiele, prawda? Jestem po prostu zwariowana na ich punkcie. Gdy tylko ukaże się nowy tytuł na rynku wydawniczym marzę by pojawił się w mojej biblioteczce.
"Niezwykła Polska" to niebanalna pozycja, która dostarczyła mi wiele radości, ale sprawiła też nie lada kłopot. Zapytacie- kolorowanka i zagwozdki? Przecież to zajęcie dla dzieci, prościzna.
To oryginalna książka. Do rąk pasjonatów trafia książka do kolorowania, która pozwoli na ciekawe spędzenie czasu.
Na obrazkach uwieczniono miejsce znajdujące się w naszym kraju, które powinien odwiedzić każdy- zarówno mieszkańcy Polski jak i turyści odwiedzający go. Jest wstęp w języku polskim i angielskim oraz nazwy w obu językach.
Później następuje część właściwa: obrazki do wypełnienia kolorem. Nie trzeba martwić się, że będzie trudność w rozszyfrowaniu co jest przedstawione: przy każdym obrazie jest umieszczona nazwa w dwóch wersjach językowych. Może to być park krajobrazowy, budynek.
Jak już wcześniej wspominałam- miałam okropną zagwozdkę, problem. Nie raz i nie dwa zastanawiałam się mad tym, jak powinnam kolorować, jakich kolorów użyć. Czy ma być realistycznie czy abstrakcyjnie. Ostatecznie doszłam do wniosku, że jest istotna różnica między wyglądem danej rzeczy realnie i w sprawie kolorów postanowiłam zaufać intuicji.
"Niezwykła Polska" to idealny prezent, pamiątka dla osób, które odwiedziły nasz kraj, ale też dla tych. którzy przez długi czas nie mieli szansy go odwiedzić. Pozwoli przypomnieć piękno, poznać na nowo to, co piękne.
Myślę, że książka może zainspirować do odwiedzenia miejsc w niej pokazanych. Może dokładnie odtworzycie trasę według pokazanych zabytków i miejsc?
Polecam!
Zachęcam również do przeglądania zakładki "bestsellery" w Księgarni Tania Książka- może akurat znajdziecie coś dla siebie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz