wtorek, 31 stycznia 2017

"Marianna"- "Magdalena Wala

Autor: Magdalena Wala
Tytuł: Marianna
Liczba stron:  328
Data wydania: 3 sierpnia 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Czwarta Strona
Źródło: egzemplarz recenzencki


"Marianna" to druga książka tej autorki. "Przypadki pewnej desperatki" czekają na mojej półce na przeczytanie. Już pierwszy rzut oka wystarczy by wiedzieć, że książki mocno się od siebie różnią.
Dziś recenzowana przeze mnie powieść jest po prostu niesamowita. Łączy w sobie różne wątki: wojenny, miłosny, zjawisk paranienormalnych oraz rodzinny. Akcja dzieje się w XIX w.. Jesteśmy świadkami wydarzeń i zachowań, które nam, żyjącym w XXI w. mogą wydawać się dziwne i nielogiczna.
Marianna ma niespełna 20 lat lecz w swoim życiu przeszła tak wiele, że tym bagażem doświadczeń można by spokojnie obdzielić kilka osób. Wszystko zaczęło się w dniu, w którym wraca do domu z powstania. Tak, dobrze widzicie, zdarzało się, że w walkach udział brały kobiety (jawnie lub w przebraniu mężczyzny).
Naszą bohaterkę, jako, że akcja to XIX w. zmuszono do aranżowanego małżeństwa. Co jednak w sytuacji gdy w sercu i w głowie ideały i myśli o prawdziwej miłości? Jak to wszystko się skończy?
Nie będzie dziwne, jeśli powiem, że książka wciąga, prawda? ///znów opis odrobinę wprowadził mnie w błąd, ale to akurat wyszło mi na dobre. Dzięki temu szybciej sięgnęłam po powieść i zatopiłam się w świecie sprzed lat.
Data wt
Ogromnie, ogromnie polecam. Książka jest naprawdę warta przeczytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz