sobota, 25 lutego 2017

"Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki"- Wojciech Młynarski

 Autor: Wojciech Młynarski
Tytuł: Od oddechu do oddechu. Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Liczba stron: 480
Data wydania: 10 stycznia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Znów zemściło się na mnie to, że czasami na lekturę decyduję się całkiem w ciemno.
Tym razem, oprócz zbiorów tekstów spodziewałam się również biografii i zdjęć z rodzinnego archiwum  tego, jak się go nazywa, legendarnego barda. Niestety- odrobinę się rozczarowałam (a więc aby uniknąć takich sytuacji powinnam czytać to, co napisano w opisie pozycji). Skąd moje oczekiwania? Tego nie wiem i muszę przyznać, że nie rozumiem.
Bardzo podoba mi się okładka oraz wydanie. Takie książki powinno wydawać się w twardej oprawie! (i tak jest w tym przypadku).
Z lektory facebookowego profilu Wydawnictwa Prószyński i S-ka dowiedziałam się co nieco o akcji promocyjnej "Oddechu".
Było spotkanie z rodziną pana Wojciecha: córkami Agatą i Pauliną oraz synem Janem. Była też mały recital jego twórczości (wykonawcą utworów był jego syn, Jan Młynarski).
Taka właśnie jest tematyka recenzowanej dziś przeze mnie książki. To zbiór wszystkich utworów napisanych przez Wojciecha Młynarskiego. Przyjemnie się czyta.
Utwory ułożone są w kolejności chronologicznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz