czwartek, 9 lutego 2017

"Osaczenie"- Carl Frode Tiller

Autor: Carl Frode Tiller
Tytuł: Osaczenie
Liczba stron: 368
Data wydania: wrzesień 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Źródło: egzemplarz recenzencki


Nie lubię pisać takich recenzji. Z chęcią napisałbym, że mi się nie podoba i nie rozwijałabym dalej tematy. Niestety- nie mogę tak.
Nie trafiła do mnie ta powieść. Trudno mi przeniknąć w świat przedstawiony, nie przyciąga mnie do siebie. Trudno też jest zorientować się, kto jest w danej chwili narratorem. Otóż imię tego, kto jest w danej chwili się wypowiada jest na samym dole wydrukowane małą szarą czcionką. Nie rzuca się to w oczy. Nie przyszłoby mi do głowy tam tego szukać (znalezione przez przypadek).
Opis na tylnej okładce zachęca do przeczytania. Brzmi ciekawie. To moja subiektywna opinia- spodziewałam się czegoś ciekawego,a wyszło jak wyszło, rozczarowałam się.
Gdzieś mignęło mi, że to pierwszy tom serii. Zwykle daję autorowi drugą szansę, ale jeśli to z kontynuacją to prawda to podziękuję. Nie przemawia do mnie twórczość Carla Frode Tillera.
Żeby nie buło, że piszę tylko o samych minusach: bardzo podoba mi się okładka oraz to, że książka została wydana w twardej oprawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz