sobota, 27 maja 2017

"Matka sułtanów"- Reşad Ekrem Koçu

Autor: Reşad Ekrem Koçu
Tytuł: Matka sułtanów
Liczba stron: 768
Data wydania: 20 kwietnia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Przepraszam. Wprawdzie poczucie obowiązku (i wobec siebie i wobec wydawnictw) zawsze każe mi skończyć daną pozycję to czasami są takie momenty, że po prostu "wymiękam", nie daję rady. Zawsze wtedy mam problem z napisaniem recenzji- swojej opinii. jak mogę oceniać coś, czego po prostu nie przeczytałam? Dlatego dziś nie otrzymacie ode mnie oceny, tekst będzie krótki, a ja skupię się na swoich odczuciach.
Na szczęście sytuacja z niedokończeniem książki ma miejsce u mnie stosunkowo rzadko.
Zapytacie- po co więc sięgnęłam po "Matkę sułtanów",. Powodów jest kilka. Po pierwsze zaciekawił mnie temat. Po drugie- trzeba próbować nowych rzeczy. Po trzecie- lubię zmiany. Myślę, że mogę wymieniać jeszcze trochę, ale poprzestańmy na tym.
Mój nowy nabytek czyli czytnik Kindle pokazuje, że poległam po przeczytaniu 40% książki. Niemal połowa. Mogłam odłożyć ją wcześniej, ale myślę, że i gdybym naprawdę chciała to bym dała radę i zmusiła się do przeczytania, ale jaki wtedy byłby sens? Z czytania trzeba czerpać radość, a nie się nim męczyć. W imię czego?
Lepiej energię poświęcić na coś innego.
W książce dużo się dzieje. Istnieje tak dużo powiązań, że trudno się w nich połapać. Opowiada o miłości, o życiu codziennym i intrygach.
Czy zdecydujecie się przeczytać "Matkę sułtanów"? Może akurat Wam się spodoba?
Ja już wiem, że to nie mój temat. Ja nawet nie oglądałam "Wspaniałego stulecia"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz