sobota, 6 maja 2017

"Willow"- Virginia C. Andrews

Autor: Virginia C. Andrews
Tytuł: Willow
Liczba stron: 464
Data wydania: 10 stycznia 2017 r.
Forma: ebook
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Źródło: egzemplarz recenzencki


Odkąd dowiedziałam się, że rodzina Virginii Andrews po jej śmierci zatrudniła pisarza by dokończył niezamknięte serie nic nie jest takie samo. Teraz nie wiem kto co pisał; co jest dziełem Virginii, a co Andrew.
Mimo to z wielką przyjemnością sięgam po kolejne książki sygnowane nazwiskiem tej autorki.
Dziś zapraszam do przeczytania recenzji "Willow", powieści, która otwiera kolejną serię.
Tytułowa Willow to studentka psychologii. Jej uporządkowane życie przerywa telefon od ciotki, która przekazuje jej informację o chorobie adopcyjnego ojca. Nim Willow dojedzie do szpitala mężczyzna umrze (chwilę zastanawiałam się czy umieszczać tu taką informację, ostatecznie jednak zdecydowałam się na ten krok wierząc, że nie będziecie mi mieli tego za złe). Na młodą dziewczynę czeka list, który rodzinny prawnik zobowiązał się przekazać po jego śmierci. Co kryj koperta? Czy to będzie miało duży wpływ na jej życie?
To książka o poszukiwaniu własnej tożsamości. Jest smutna, ale dająca nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Willow wybiera się w podróż, która, jak wierzy, pomoże jej rozwikłać kilka zagadek.
Nie mam się do czego "przyczepić". Tak naprawdę to już na samym początku zostałam "kupiona", już wtedy gdy Willow opowiedziała o swoim dzieciństwie, o matce adopcyjnej i niani.
Z niecierpliwością czekam na kolejny tom sagi (już niebawem pojawi się w księgarniach!). Trzeba przyznać, że jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy tej dziewczyny, zwłaszcza, że koniec jest mocno zaskakujący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz