piątek, 2 sierpnia 2013

"Paryska dieta. Jak osiągnąć właściwą masę ciała i ją utrzymać."- dr Jean- Michel Cohen

Autor: Jean- Michel Cohen
Tytuł: Paryska dieta. Jak osiągnąć  właściwą masę ciała i ją utrzymać.
Liczba stron: 287
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Mam pytanie: czy ktoś kiedyś próbował zrzucić kilogramy korzystając z porad doktora Cohen'a? Dla mnie to przepisy, które są opublikowane w tej książce są zbyt piękne, żeby można było naprawdę schudnąć. Wierzę autorowi, ale naprawdę przepisy, które możemy znaleźć w tej publikacji wydają się tak smaczne, a na dodatek jakoś nie dostrzegam, żeby założenia diety były bardzo restrykcyjne. Przeciwnie, czytając mamy wrażenie, że można nam wiele.
Czytając książkę popełniłam jeden błąd: podczas lektury byłam głodna. Nie sięgajcie po "Paryską dietę" przed posiłkiem! Wyobraźcie sobie jak się czułam gdy widziałam te smakowite opisy ;-).
Przepisy, które na pewno wykorzystam, nawet jeśli nie zdecyduję się skorzystać z diety, którą prezentuje nam doktor Cohen to pojedyncze przepisy na pewno wypróbuję.
Doktor Cohen zasłynął ze stwierdzenia, że dieta Ducana może być groźna dla zdrowia, co musiało być w jakiejś części prawdą, skoro wygrał w sądzie proces o zniesławienie.
"Paryska dieta" to druga książka o diecie, odchudzaniu, która do mnie trafiła dzięki uprzejmości Domu Wydawniczego Rebis (poprzednia to "Jesteś tym co jesz. Książka kucharska"). I o ile pierwsza nie do końca przypadła mi do gustu i od razu wiedziałam, że niewiele przepisów z niej wykorzystam, tak "Paryska dieta" po prostu mnie zachwyciła. Proste przepisy, łatwe do wykonania, zady takie, że o mniej skomplikowane trudno- tak więc naprawdę może się to wydawać zbyt piękne.
Bardzo podoba mi się też sposób wydania książki: oprawa, czerwona, śliczna  materiałowa zakładka i sama szata graficzna. Bardzo cenię za to wydawnictwo Rebis.
Książkę naprawdę polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz