sobota, 31 sierpnia 2013

"Seryjny morderca Thomas Quick"- Hannes Råstam

Autor: Hannes Råstam
Tytuł: Seryjny morderca Thomas Quick
Liczba stron: 560
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

To była chyba najtrudniejsza książka jaką do tej pory czytałam. Co mnie skłoniło do wybrania tej książki- nie wiem, może to, że nie stronię od szwedzkich kryminałów (ale też nie jestem ich zagorzałą fanką, ale faktem jest, że podczas lektury milion razy miałam ochotę odłożyć. Udało mi się ją przeczytać- bo jak już Wam kiedyś wspominałam, rzadko się zdarza, że odłożę książkę bez przeczytania.
"Seryjny morderca Thomas Quick" to historia szwedzkiego seryjnego mordercy. Czytywałam swego czasu gazety "Detektyw" i "Śledztwo", w których można znaleźć życiorysy przestępców. Może różnica jest w tym, że  czasopismach to kilka stron, a ta książka ma ich 560.
Znajdziemy też w niej, w posłowiu informacje o życiu zawodowym i prywatnym autora. Zwykle są to krótkie notki- tutaj 30 stron.
Okładka mi się podoba, jest ciekawa, tajemnicza. Niby portret, ale nie przedstawia całej twarzy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz