poniedziałek, 19 sierpnia 2013

"Za minutę pierwsza miłość"- Hanna Ożogowska

Autor: Hanna Ożogowska
Tytuł: Za minutę pierwsza miłość
Liczba stron: 222
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Ta książka to dalsza część przygód Marcina i Kostka i ich koleżanek Ewy i Ireny. Tym razem więcej  miejsca poświęca się miłości, pierwszemu zakochaniu. Nie brak oczywiście też tego, co pamiętamy z poprzedniej części- zabawnych nieporozumień, humoru.
Gdy byłam jeszcze w szkole bardzo lubiłam twórczość Hanny Ożogowskiej. Jak widać- nie przeszło mi, nadal lubie sięgnąć po książki tej autorki.
Ciekawa jestem, czy dziś młodzież z ciekawością czytałaby tę książkę, czy ze znudzeniem odłożyłaby ją i wróciła do swoich czarownic i wampirów.
Dzięki taj książce widzimy jak wyglądało kiedyś życie bez komputera- ja jeszcze trochę to pamiętam, ale dziś wiele osób zastanawia się co można było zrobić i jak spędzić ciekawie czas bez komputera. Jak widać- można było sobie znaleźć wiele do roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz