czwartek, 24 listopada 2016

""Królik Iluzjonista i Festiwal Sztuk Magicznych"- Patricja Geis

 Autor: Patricia Geis
Tytuł: Królik Iluzjonista i Festiwal Sztuk Magicznych
Liczba stron: 52
Data wydania: 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: IUVI
Źródło: egzemplarz recenzencki (księgarnia Tania Książka

Kto z Was w dzieciństwie nie pasjonował się magią, nie pragnął być czarodziejem i wykonywać sztuczki magiczne? Jako mała dziewczynka z zaciekawieniem patrzyłam na cyrkowców czy osobę Maćka Pola (kto go jeszcze pamięta?). Na początku myślałam, że to właśnie tego będzie dotyczyć niniejsza książeczka, ale odrobinę się pomyliłam.
Dziś mam przyjemność zaprosić Was do przeczytania recenzji.
Po tej pozycji, jak piszę wyżej- spodziewałam się czegoś innego. Jak już wspomniałam- miałam nadzieję dowiedzieć się jak wykonuje się powszechnie znane sztuczki magiczne, a tymczasem tego nie ma. Każda stronnica pokazuje inne złudzenie optyczne.
Dla dzieci może to być ciekawe lecz na mnie nie działa (oprócz tego na okładce). Podejrzewam, że wpływ na to może mieć moja nieczęsto zdarzająca się wada wzroku.
To nie jest tak, że "Królika iluzjonistę" oceniam negatywnie- to naprawdę ciekawa propozycja dla dzieciaków, dzięki niej odkryją magiczny świat iluzji. Może być też sposobem na rodzinny wieczór, zabawę z rodzicami.
Książeczka jest bardzo ładnie wydana. Twarda oprawa, ładne kolory. Ta nowość powinna spodobać się dzieciom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz