czwartek, 17 listopada 2016

"Serce z popiołu"- Kathrin Lange

Autor: Kathrin Lange
Tytuł: Serce z popiołu
Liczba stron: 416
Data wydania: 12 października 2016 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Muza
Źródło: egzemplarz recenzencki


Dziś zapraszam na recenzję ostatniego tomu trylogii z sercem napisanej przez Kathrin Lange. Nie sądziłam, że to powiem lecz... nareszcie koniec. Mimo, że poprzednie tomy przeczytałam z ciekawością to przy ostatnim miałam wrażenie jakby akcja działa się na siłę. Pojawia się dużo zwrotów akcji, ja akurat czułam lekki przesyt nimi. Cóż, co za dużo to niezdrowo.
Tak naprawdę trudno jest mi napisać tę recenzję nie czyniąc spojlerów, nie zdradzając zbyt wiele z fabuły. Dlatego wybaczcie, będzie krótko.
W powieści "Serce z popiołu" Juli będzie musiała zastanowić się nad swoim życiem, poukładać priorytety. Zmaga się z klątwą, doświadczeniami swojego chłopaka, z jego przeszłością. Czy uda się im wyjść na prostą? Sprawdźcie!
Seria napisana przez Kathrin Lange to mój pierwszy kontakt z dość nowym gatunkiem literackim: New Adult. Wcześniej też czytywałam takie powieści lecz nie miały jeszcze swojej nazwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz