piątek, 31 stycznia 2014

"Śladami zbrodni"- Mary Higgins Clark

Autor: Mary Higgins Clark
Tytuł: Śladami zbrodni
Liczba stron: 368
Data wydania: 7 stycznia 2014
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

To moje pierwsze spotkanie z twórczością Mary Higgins Clark. Z pewnością nie ostatnie- na pewno będę szukała innych książek tej autorki. Spodobała mi się. Pierwszy rzut oka na okładkę- i już wiedziałam, że tak będzie. Chociaż nie powiem, miałam na początku chwile zwątpienia. Ich powodem był chaos i wielu bohaterów. Początkowo trudno było ogarnąć kto, co, z kim i dlaczego.
Ta książka to bardzo dobry kryminał (oczywiście takie są moje odczucia, Wy możecie uważać inaczej). Ma wszystkie te cechy, które tego typu literatura powinna mieć. Ciekawi bohaterowie, wartka i szybka akcja. Nie mogłam się oderwać, a jej przeczytanie zajęło mi kilka godzin (z przerwami na krótką drzemkę i zabawę z moją ukochaną siostrzenicą).
Pewnego dnia w fabryce mebli, która jest od wielu lat własnością rodziny Connely wybucha pożar. Ginie w nim starszy mężczyzna, a Kate trafia w ciężkim stanie do szpitala. Codziennie odwiedza ją siostra licząc na to, że ona się obudzi. Ale tego chce tylko Hanna, dla innych byłoby lepiej gdyby zmarła nie zdradzając tajemnic. Stawka est duża- nie wiadomo, kto spowodował pożar, a gdyby okazało się, że nie było to przypadkowe nie byłoby olbrzymiego odszkodowania. Ten wątek był najciekawszy.
Było oczywiście też kilka innych- niektóre ciekawe, a przy innych zastanawiałam się po co one. Chociaż tak sobie teraz pomyślałam, że gdyby nie te poboczne wątki to książki nie możnaby nazwać kryminałem, a przynajmniej nie na początku.
Książkę polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz