środa, 2 grudnia 2015

Coś czego dawno nie było... Stosik

Czyli stosik, a właściwie stos!

Poniżej zdjęcie przecudownych książek, które otrzymałam w ciągu ostatnich dwóch lub trzech tygodni (a i to nie wszystko).
Stosikowy zawrót głowy, nie wiem za co się zabrać bo wszystko jest bardzo ciekawe.



  I tak możemy tu znaleźć przesyłki od różnych wydawnictw:

Empik.com
1. "Śmiercionośny upominek"-Sund Erik Axl
2. "Ja nie jestem Miriam" - Majgull Axelsson
3. "Lód, woda. Woda i lód"- Majgull Axelsson
4. "Ponad wszelką wątpliwość"- Gianrico Carofiglio
5. "Zagubione bagaże"- Jordi Punti
6. "Serce ze szkła"- Kathrin Lange

Wydawnictwo Literackie:
1. "Pure Vida"- Patrick Deville

2. "Tam, gdzie nie sięga już cień"- Hanna Kowalewska
3. "Zaginiony"- Michael Katz Krefeld
4. "Wykolejony"- Michael Katz Krefeld

Wydawnictwo Akapit Press
1. "Dotyk miłości"- Jennifer Probst

Wydawnictwo Zysk i S-ka
1. Seria o Panu Pierdziołce (4 tomy)
2. "Medalion szczęścia"- Danuta Pytlak

Business&culture
1. "Palmy na śniegu"- Luz Gabas
2. "Dom i dalekie ścieżki"- Wanda Majer Pietraszak
3. "Wiedziałam, że tak będzie"- Kasia Piekarska
4.  "Rozdroża"- Sabina Waszut
5. "W obcym domu"- Sabina Waszut
6. "Trudny mężczyzna"- Anna Bednarska
7. "Ostatni dzień roku"- Katarzyna Misiołek

Wydawnictwo Czwarta Strona:
1. "Angielskie lato"- Małgorzata Mroczkowska
2. "A potem przyszła wiosna"- Agnieszka Olejnik
3. "Zapach ciemności"- C.J Roberts
4. "Jutro zaświeci słońce"- Joanna Sykat
5. "Marzenia szyte na miarę"- Karolina Wilczyńska
6. "Garść pierników, szczypta miłości"- Natalia Sońska

Wydawnictwo Znak Emotikon:
1/ "Magiczne drzewo. Świat ogromnych"-.Andrzej Maleszka

I zastanawia mnie jedna rzecz: kiedy ja to wszystko przeczytam?

3 komentarze:

  1. Duży ten stosik :)

    Ja na szczęście w nieszczęściu, nie mam egz. recenzenckich, ale i tak mam dużo w biblioteczce ksiązek do przeczytania :) i coraz to nowe wychodzą, które "chcę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale stos :) U mnie Zaginiony czeka cierpliwie na swoją kolejkę, recenzję Ostatniego dnia roku właśnie piszę, Tam, gdzie nie sięga już cień bardzo mi się podobało, Garść pierników, szczyptę miłości również odebrałam raczej pozytywnie :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń