sobota, 5 grudnia 2015

"Ponad wszelką wątpliwość"- Gianrico Carofiglio

Autor: Gianrico Carofiglio
Tytuł: Ponad wszelka wątpliwosc
Liczba stron: 288
Data wydania: sierpień 2015 r.
Forma: książka papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo W.A.B
Źródło: egzemplarz recenzencki (empik.com)


Przyznaję się, wzięłam na siebie za dużo obowiązków i nie wyrabiam. Mimo to każda książka, ktora do mnie przyjdzie jest chciana i wyczekiwana.
Zastanawiałam się, czego mogę spodziewać się po recenzowanej przeze mnie książce. Jak wiecie- rzadko czytam opisy w księgarniach, skutkiem czego bardzo często jestem czymś zaskakiwana. W przypadku tej książki- nie doczytałam, że to jest trzecia część.Jednak nie należy się obawiać- moim nie ma to żadnego wpływu na odbiór, nie ma odniesień, przypomnieć.
Główny bohater- adwokat znany jest z tego, że podejmuje się obrony w sprawach, które sa nie do wygrnia. Czy i tym razem tak będzie? Przeczytajcie!
Slow kilka o fabule. Guerrieri zostaje poproszony o obronę pewnej osoby. Zapewnia się go, że mężczyzna jest niewinny, padł ofiarą spisku. Wydaje się to potwierdzać, adwokat odkrywa błędy popełnione przez kolegów.
Historia jest ciekawa: podczas kontroli w samochodzie mężczyzny, który wybrał się na wakacje z rodzina policja odkrywa 40 kilogramów kokainy. Nikt nie wierzy, że rzeczony towar nie należy do niego. Zostaje skazany i osadzony w więzieniu.
"Ponad wszelką wątpliwość" to kryminał, który czyta się szybko. Rzekłabym, że bardzo szybko. Rzadko trafiają się takie lekkie książki. Nie spodziewałabym się tego po niej.
Porusza się tu nie tylko tematy związane z pracą adwokata i sprawą, którą prowadzi.  Guerrieri ma problemy w życiu osobistym, a kontakty pozazawodowe z żoną mężczyzny, którego ma bronić  na pewno będą przyczyną kłopotów.
Dla mnie książka jest w miarę ciekawa, lecz powiedziałaby: bez fajerwerków. Po prostu poprawna. Gdybym miała okazję- przeczytałaby inne tomy.

http://www.empik.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz