wtorek, 15 października 2013

"Abba w Polsce"- Maciej Orański

Autor: Maciej Orański
Tytuł: Abba w Polsce
Liczba stron: 208
Data wydania: 2013
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Jeszcze jakieś 5 lat temu nie wiedziałam o istnieniu takiego zespołu jak Abba. W sumie nic dziwnego, skoro zespół rozpadł się jeszcze przed moim urodzeniem. Mimo to, swego czasu, jakoś w 2009 roku był czas, że nie mogłam przestać słuchać ich piosenek. Dlaczego teraz o nich zapomniałam? Muszę odświeżyć sobie pamięć ;-).
Recenzowana przeze mnie książka była ciekawa, ale miała jeden mankament. Była duża, niewymiarowa i z tego powodu trochę trudno mi się ją czytało. Wiem, że to album, dlatego staram się to zrozumieć i moja ocena nie zależy od tego. Zresztą minus był tylko jeden, a plusów znacznie więcej. Jak zawsze jestem zachwycona sposobem wydania: fajna okładka, śliskie kartki, piękne zdjęcia. I zapach książki, jaki lubię, niemal narkotyczny. Lubię kiedy książka pachnie nowością i chwilami nie mogłam się opanować ażeby się nie zaciągnąć.
"Abba w Polsce" to relacja z przyjazdu zespołu do Polski w 1976 roku. Jak wiadomo był to czas, kiedy w Polsce nie było zbyt ciekawie więc tym bardziej cieszy, że TAKI zespół przyjechał do nas. W książce wspomniane jest też jak pracowano nad programem w telewizji, w którym wzięła udział Abba, a także wspomnienia ludzi, którzy byli związani zawodowo z pracą w telewizji.
 Ciekawa książka, polecam przeczytać, zwłaszcza sympatykom Abby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz