sobota, 12 października 2013

"Pasuję cię na rycerza. Opowiadania o sakramencie bierzmowania dla młodzieży"- Wilhelm Hünermann

Autor:
Pasuję cię na rycerza. Opowiadania o sakramencie bierzmowania dla młodzieży
Liczba stron: 167
Data wydania: 2011
Wydawnictwo: Wydawnictwo Karmelitów Bosych

To druga książka tego autora, którą mam przyjemność czytać. Poprzednią, o sakramencie pokuty pochłonęłam jednym tchem, tą trochę wolniej, ale też mi się podobała. Niestety, powiem szczerze (zresztą, jak zawsze) ciekawsza jest ta o spowiedzi. Rozumiem, że ta jest dla młodzieży, jednak tamte opowiadania wbijały w fotel, zapierały dech, te umieszczone w teraz recenzowanej książce tylko ciekawiły. Tak naprawdę, naprawdę, podobało mi się trzy? cztery opowiadania.
Książka jest o sakramencie bierzmowania, o dzieciach, które dopiero przystępują do tego sakramentu, ale też o życiu w Duchu Świętym gdy już zostanie przyjęty sakrament.
Mimo to uważam, że warto przeczytać tę książkę, na pewno spróbuję namówić do jej przeczytania brata , w tym roku przystępującego do bierzmowania ( który nic, a nic nie czyta) i babci, która kończy pierwszą część.
W swoich zbiorach mam jeszcze jedną książkę tego autora do przeczytania i na jedną czekam, aż się pokaże w bibliotece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz