sobota, 12 października 2013

"Miłość ci wszystko wypaczy"- Andrzej Komorowski

Autor: Andrzej Komorowski
Tytuł: Miłość ci wszystko wypaczy
Liczba stron: 272
Data wydania: 10 października 2013 r.
Wydawnictwo: Prószyński i S- ka

Minęło kilka dni od wyboru pozycji do zrecenzowania w październiku, a ja zupełnie nie pamiętam dlaczego akurat chciałam przeczytać akurat tę książkę. Na pewno zachęcił mnie opis i okładka, z której zerka na nas skądinąd sympatyczna twarz mężczyzny w średnim wieku.
Jej autorem jest seksuolog, ale jeśli ktoś oczekuje pikantnych szczegółów to całkowicie nie ten adres. W tej książce nie znajdziemy nic takiego.
Za to przeczytamy kilka ładnych wierszy o miłości, dowiemy się co nieco o potrawach i afrodyzjakach i o relacjach rodzinnych, nie tylko tych między małżeństwem.
Miałam napisać, że ta książka w ogóle mi się nie podoba, ale jednak znalazłam w niej coś dla siebie. Uwielbiam historię, a autor jeden z rozdziałów poświęcił miłości w historii. Można by się też było spodziewać, że jeśli pisze seksuolog, to można spodziewać się tylko jednego, dwóch tematów czyli seksuologii, psychologii czy medycyny. Ta książka zaprzecza temu- jest wielotematowa. Jak wcześniej już pisałam jest historia, są wiersze, wspomniane jest też o rasizmie i wyborze partnera na całe życie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz