niedziela, 6 października 2013

"Wyszukiwarka szczęścia"- Agata Hajda

Autor: Agata Hajda
Tytuł: Wyszukiwarka szczęścia
Liczba stron: 2008
Data wydania: 2010
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Typowa książka dla nastolatek. Myślę, że spodoba się im. Mi jednak nie przypadła zbyt mocno do gustu. Nie potrafię jednak powiedzieć dlaczego bo właściwie nie mam do czego "przyczepić się". Może to właśnie powód? Dla mnie jest jakaś nijaka, chociaż niektóre wątki zainteresowały mnie. Miło czytało się o uczestniczeniu naszej głównej bohaterki Laury w zajęciach, warsztatach teatralnych czy zdarzenie z imprezą. Za to odrzucała mnie jej historia miłosna- zauroczenie Przemkiem- ale jakoś nie potrafię powiedzieć dlaczego. Czasem od początku coś kogoś interesuje, ktoś kogoś darzy sympatią. Ja jakoś nie poczułam tego. 
To na pewno nie to, że nie czytam książek dla młodzieży. Jak widać na blogu- od czasu do czasu taka literatura pojawia się u mnie na blogu.
Przeczytałam opinię, że za taką cenę i w takiej grubości można znaleźć o wiele lepsze i ciekawsze książki. I ja się w pełni z tym stwierdzeniem zgadzam- gdyby ktoś zapytał na pewno udało by mi sie mu polecić co najmniej kilka tytułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz